Kubki to gadżety często wybierane przez przedsiębiorców. Są wszechstronne, tanie i dobrze eksponują logo firmy. Można ich używać w domowym zaciszu lub biurowym gwarze. A co państwo powiedzą na kubki, które wyglądają trochę jak szklanki, choć szklankami nie są? Kubki szklane cieszą się coraz większą popularnością. Praktyczne, uniwersalne, wykonane z grubego, mocnego szkła. Kubek szklany pozwala spoglądać na to, co pijemy nie tylko z góry, ale również z boku. Gdy jesteśmy na półmetku picia kawy lub herbaty, wyłania się logo firmy, wcześniej przysłonięte przez sporządzony napój.
Ceramika reklamowa to nie tylko tradycyjne kubki ceramiczne, kufle, szklanki i kieliszki. To także kubki szklane, które wbrew pozorom, wytrzymują wysoką temperaturę. Grube szkło jest zatem odporne na działanie wysokich temperatur i codzienne traktowanie płynem do naczyń.
Na szkle można stworzyć oszałamiające wzory i budzącą zachwyt grafikę. Mrożona herbata z kostkami lodu w takim kubku wygląda zniewalająco. Podobnie egzotyczne napoje, które możemy przecież podawać nie tylko w szklankach. Kubki szklane sprawdzą się również na domowych prywatkach.
Ceramika reklamowa oferuje kubki w różnych kształtach i o różnych pojemnościach. Nie inaczej jest w przypadku kubków szklanych. Pojemność kubka może wynosić 200 ml, ale i 430 ml. Szkło może być gładkie lub mieć inną, często niebanalną, fakturę. A więc wybierajmy.
Pamiętajmy, że od dobrego projektu zależy atrakcyjność gadżetu i jego siła przebicia. Napis powinien być odpowiednio duży i przede wszystkim czytelny. Potencjalny klient powinien go bez trudu odczytać. A grafika? Tylko oryginalna, tak, by zwracała uwagę i przyciągała spojrzenia.
Ceramika reklamowa to nie tylko atrakcyjność i innowacyjność. To także jakość. Sprawdzajmy jakość produktów jeszcze przed zakupem. Czytajmy opinie klientów o produkcie i firmie, która go wyprodukowała. Klienci utożsamiają jakość produktu z jakością usług firmy. I słusznie. Jeśli szanujesz swoich klientów wybieraj dla nich to, co najlepsze.